بیمه اقامت ترکیه

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

کسانی که به فکر اخذ اقامت ترکیه هستند یکی از مهم ترین و اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که خودتان را بیمه سلامت یا همان بیمه درمانی نمایید، فرقی نمیکند که چه نوع اقامتی میخواهید بگیرید، اقامت دانشجویی، تمدید اقامت توریستی، اقامت از طریق خرید خانه، اقامت از طریق ثبت شرکت همه نیاز به این دارد که قبل از هر کاری خودتان را بیمه نمایید. مدت زمان بیمه شما دقیقا به اینکه اقامت چند ساله میخواهید بستگی دارد. برای مثال اگر درخواست اقامت یک ساله دارید باید بیمه یک ساله ترکیه را خریداری نمایید. اگر درخواست اقامت دوساله دارید باید بیمه تان را نیز دو ساله خریداری نمایید. در ترکیه شرکت های بیمه ی بسیاری وجود دارد که این کار را برای شما انجام خواهند داد اما ما در این بخش میخواهیم به بیمه هایی که قیمت مناسبی دارند و شما به راحتی می توانید این بیمه ها را خریداری نمایید، اشاره کنیم. پس تا آخر با ما همراه باشید و اگر نیاز به مشاوره برای خرید بیمه در ترکیه دارید می توانید با پشتیبانی سایت آتلاز در ارتباط باشید تا با توجه به شرایط و نوع اقامت شما بهترین بیمه و ارزان ترین بیمه به شما معرفی گردد.

انواع بیمه درمانی در ترکیه

در این بخش می خواهیم انواع بیمه درمانی در ترکیه را به شما معرفی کنیم، اگر بخواهیم دسته بندی کنید بیمه های سلامت ترکیه دو دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می شوند، بیمه ای که ما برای اقامت نیاز داریم بیمه خصوصی می باشد.

بیمه اقامت ترکیه

بیمه اقامت ترکیه یا همان بیمه خصوصی که به آن در ترکی özel sigorta می گویند می باشد. شرکت های خصوصی زیادی در ترکیه وجود دارد که هر کدام تعرفه ها و پوشش خاص خود را دارند. ولی در مجموع همگی آنها در یک سطح می باشند و تقریبا می توان گفت که بیمه ی خصوصی که مزایای بیشتری نسبت به دیگری داشته باشد وجود ندارد. اگر شرکت یا شخصی ادعا کرد که پوشش این بیمه نسبت به بیمه های خصوصی دیگر فرق دارد ادعای کذبی است، با این ادعا می خواهند از شما هزینه ی بیشتری دریافت کنند. پس با خیال راحت بیمه ی خصوصی که قیمت پایین تری دارد را می توانید انتخاب کنید.

بیمه دانشجویی ترکیه

بیمه دانشجویی ترکیه دانشجویان زمانی که کارهای ثبت نام خود را انجام دادند و برگه دانشجویی یا همان öğrenci belge خود را از دانشگاه دریافت کردند می توانند خود را بیمه کنند اما از زمان ثبت نام تا سه ماه مهلت دارند که مدارک خود را به اداره بیمه تحویل دهند، این بیمه، بیمه درمانی کامل است و تمامی هزینه های درمانی شما را پوشش خواهد داد. هزینه بیمه دانشجویی ترکیه ماهانه 500 لیر می باشد که بسته به سن دانشجو متغییر می باشد. نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که قبل از اینکه شما بیمه شوید از شما تست سلامت نیز گرفته می شود و در صورتی که بیماری خاصی داشته باشید آن بیماری را بیمه پوشش نخواهد داد. این بیمه همان بیمه SGK می باشد.

بازدید : 138
جمعه 19 آبان 1402 - 13:34

مالیات بر موجودی حساب بانکی ترکیه

 بانک های ترکیه بابت موجودی حساب شما مالیاتی کسر نخواهند کرد. تنها زمانی که در سیستم بانکی مالیاتی برای شما محاسبه می شود زمانی است که شما حساب سپرده ی سرمایه گذازی ایجاد کرده باشید و سود ماهانه دریافت نمایید.البته مبلغ مالیات کاملا شفاف برای شما نمایش داده می شود و در هر محاسبه سود و پرداخت آن میزان مالیات از سود شما کسر خواهد شد و سود خالص به حساب شما واریز خواهد شد. بنا براین مالیات بر موجودی حساب بانکی ترکیه محاسبه نخواهد شد.

سود بانکی در ترکیه

با افتتاح حساب در ترکیه می توانید از سود بانکی هم بهره مند شوید. به عبارتی می توان به عنوان یک سرمایه گذاری از آن استفاده نمایید.دریافت سود بانکی محدودیتی برای ایرانیان ندارد و افرادی که حساب بانکی داشته باشند میتوانند با سپرده گردن پول خود سود بانکی دریافت نمایند. این کار برای مبالغ پایین به سادگی از طریق اپلیکیشن قابل انجام است و برای مبالغ بالا برای تعیین سود بانکی و شرایط آن می توانید به شعبه ی خود مراجعه نمایید.

 نرخ سود بانکی در ترکیه

 نرخ سود بانکی برای مبالغ پایین در بانک زراعت 17% است که البته مالیات آن کسر خواهد شد. برای مبالغ بالا باید رئیس شعبه تصمیم گیری نماید. همچنین میتوانید در حساب دلاری یا یورو خود سپرده گذاری نمایید که البته میزان سود آن پایین تر خواهد بود و حدود 1.5% است. نرخ سور بانکی را در سایت آتلاز ببینید.

 اپلیکیشن بانک زراعت ترکیه

 در لحظه ی افتتاح حساب با پاسپورت در ترکیه پیام فعال سازی اپلیکیشن بانکی به شماره سیم کارت شما ارسال می شود و شما میتوانید وارد حساب خود شوید. این امکان برای شما وجود دارد. در صورتی که بخواهید از ایران یا هر کشور دیگری به غیر از ترکیه از سریق اپلیکیشن به حساب خود دسترسی داشته باشید؛ البته برای این کار باید گزینه ی دسترسی در خارج از ترکیه را در اپلیکیشن فعال نمایید. اپلیکیشن بانک زراعت امکانات زیادی را برای شما ارائه خواهد داد که در اینجا به طور خلاصه به آنها اشاره می شود: پرداخت قبوض آب، برق،گاز،تلفن پرداخت جریمه های خودرو تبدیل (چنج)پول. شما میتوانید بدون مراجعه به صرافی ها یا شعب بانکی، از داخل اپلیکیشن، پول خود را به ارزهای پشتیبانی شده در حساب بانکی خودتبدیل نمایید. ارز های پشتیبانی شده در حساب بانک زراعت به صورت پیش فرض لیر، یورو، دلار و پوند می باشد و شما میتوانید هر کدام از آنها را به دیگری تبدیل نمایید و به صورت آنی در حساب شما تبدیل خواهد شد. شارژ استانبول کارت و موزه کارت و اکثر کارت های خدمات دولتی ایجاد حساب سپرده جهت دریافت سود بانکی، بدون نیاز به مراجعه به بانک.  شما می توانید هر مقدار از موجودی حساب خود را برای دریافت سود بانکی در اپلیکیشن تبدیل به سپرده نمایید و تمام جزئیات را نیز مشاهده نمایید.

بازدید : 171
پنج شنبه 4 آبان 1402 - 23:12

آیا به دنبال یک راه حفاظتی موثر برای خانه یا محل کسب و کار خود هستید؟ آیا دوربین مداربسته و دزدگیر را در نظر دارید؟ در فروشگاه ایمن باشی، ما هر دو راه حفاظتی را به شما پیشنهاد می‌دهیم تا امنیت شما را تضمین کنیم.

دوربین مداربسته و دزدگیر هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی دارند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

1. دوربین مداربسته:

دوربین مداربسته، با قابلیت ثبت تصاویر و ویدئوهای وقوع رویدادها، به شما امکان می‌دهد تا به راحتی وقایع را ضبط و ثبت کنید. با نصب دوربین‌های مداربسته در نقاط حساس، می‌توانید به صورت زنده و آنلاین وقایع را نظارت کنید. با این حال، مهم است به این نکته توجه کنید که دوربین مداربسته به تنهایی قابلیت اعلام سرقت ندارد.

2. دزدگیر:

دزدگیر، با تشخیص هرگونه حرکت مشکوک یا وقوع حمله، شما را از طریق پیامک، تماس تلفنی و آژیر بلند هشدار می‌دهد. این ویژگی بسیار مهم است زیرا شما در صورت وقوع حمله فوراً مطلع می‌شوید. دزدگیر همچنین امکان کنترل از راه دور سیستم های برقی محل را به شما می‌دهد.

3. ترکیب دوربین مداربسته با دزدگیر:

با ترکیب دوربین مداربسته و دزدگیر، امنیت خانه یا محل کسب و کار شما به صورت چندلایه افزایش می‌یابد. شما می‌توانید دوربین مداربسته را به سیستم دزدگیر متصل کنید تا در صورت وقوع حمله، همزمان با دریافت هشدار از دزدگیر، تصاویر و ویدئوهای مربوطه را دریافت کنید.

در نهایت، بهترین راه برای حفاظت از خانه و محل کسب و کار شما استفاده از هر دو دوربین مداربسته و دزدگیر است. با ترکیب این دو راه حفاظتی، شما از مزایای هر کدام بهره‌برداری کنید و امنیت کاملیرا برای خود فراهم کنید.

در فروشگاه ایمن باشی، ما به شما انواع دوربین‌های مداربسته با کیفیت بالا و دزدگیرهای پیشرفته را ارائه می‌دهیم. تیم ما از تکنسین‌های حرفه‌ای و مجرب تشکیل شده است که به شما در نصب و راه‌اندازی این سیستم‌ها کمک خواهند کرد.

با داشتن دوربین مداربسته، شما قادر خواهید بود وقایع را ضبط و ثبت کنید و در صورت لزوم از تصاویر و ویدئوها استفاده کنید. همچنین، با نصب دزدگیر، امکان مشاهده و کنترل از راه دور محیط خود را دارا خواهید بود و در صورت وقوع هرگونه حمله، هشدار به شما ارسال خواهد شد.

در فروشگاه ایمن باشی، امنیت شما برای ما اولویت است. با ترکیب دوربین مداربسته و دزدگیر، محیط خود را به صورت کامل نظارت کنید و در برابر هرگونه تهدید و حمله، آماده واکنش سریع باشید.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید یا به وبلاگ ایمن باشی مراجعه کنید. امنیت شما ارزشمند است و ما در خدمت شما هستیم.

بازدید : 147
دو شنبه 1 آبان 1402 - 8:19